Bel bij overlijden 06 429 749 50

Inschrijven

Als lid van de vereniging betaal je contributie en bij overlijden wordt de ledenkorting verrekend met de kosten van de uitvaart. Heb je geen spaarpotje op de bank dan doe je er verstandig aan om naast het lidmaatschap van de vereniging een verzekering af te sluiten. Een polis die geld uitkeert bij overlijden is het meest logisch. Van die uitkering plus de ledenkorting kan de uitvaart dan worden betaald.

Een uitvaart die gedaan wordt door een uitvaartvereniging is een stuk goedkoper dan wanneer dit gedaan wordt door een commercieel bedrijf. De oorzaak is duidelijk. De uitvaartvereniging is een vrijwillige club en verdient niet op een uitvaart, of dat nu een begrafenis is of een crematie. Dat maakt niet uit.